Saturday, May 7, 2011

Hey-yo !


Nak tawu tak arini saya buat apa?
Saya ada war !

Dengan sapa ?!
Dengan termites! 
*ughh tough giler dorg*

So my mak and I had to kuakan everything
dekat 'infected' areas tu.
Anyway, I ought to give them some thank-you notes,
I've found some my old things macam baju lama, books,
letters (yang belom anta dari 2005 pon ada) , old photos
and lipas mati ;D


The cassettes!






The long-forgotten hobby when I was a kid.
 Most of them da kena buang :'(


See the date, more than 8 years ago ! xD


One of my favourites, :)


The states!


Kad-kad raya :)
Tengah nak bermalas-malas nak kemas balek,
Heard some kid shrieked and said 'Tokma!'
It's Aina, my niece came with her parents.
The pix below is her new-born sister, Alia.

She tried to smile I guess,
Huhu da la takde gigi!
My mak was holding her, Tak nanges pon
macam most babies yang I know.


Aliaa datang! <3

Aina , always datang tuk melukis =='


HAHA, she did some magic dengan masukkan cebisan ayam thru dat hole xP


Free Icons

No comments:

Post a Comment