Saturday, April 27, 2013



ASSSALAM!
Wow! Almost three months I left this place huhu.
Neway ada satu interesting thing I'd like to share, read this entry if you don't mind, thanks.

Semalam I went to watch IronMan3, MAXX Auditorium, Times Square.
First time masuk situ sbb dalam tu macam different giler unlike normal panggung wayang.
Nanti try oke!

Oke, ada  scene di mana si heroinnya, Pepper, angle kamera nya sangat dekat,
then I noticed that she got large pores on her cheeks and around the nose too.
Si hero nye Robert (Tony) pon ada jugak, lagi BESAR!
I was shocked at first bukan sebab apa, aku terperanjat sebab derang pelakon hebat Hollywood kot,
yet derang tak kesah or tak segan dengan large pores tu, especially si heroinnya! :O

Padahal baru2 ni aku sibuk try produk ni, sabun ni semata2 sbb segan
dgn lage pores aku ni!
HAHA!
Nampak tak ke-paranoid-an aku nihh!?

Aku pikir punya pikir, kenapa aku agak obses ni??
Then something came to my mind, it's KPOP and the Korean people ...
Tiap2 hari rumah ni bukak drama Korea, then of course tertarik dengan kehalusan, kelicinan
wajah mereka :(

From that moment onwards, I said to myself :
" Even si pelakon Hollywood tu earn more than kau imagine, yet they tak kesah and embrace their own uniqueness! Nobody's perfect you know, as long as they are comfortable in their own skin, go Farihaaaaa! "

P/S : Ok so I'm gonna stop trying diff products simultaneously, kulit muka da agak teruk , heeeeee
So stick pada satu saja, okayy!


tumblr

No comments:

Post a Comment