Saturday, July 21, 2012

Ramadhan itu .... :)

Alhamdulillah bertemu lagi bulan barakah bulan Ramadhan tahun ni :)
It's a good start as I get to berpuasa esok hari inshaAllah unlike last year
di mana aku tak dapat berpuasa pada permulaan dan pengakhiran Ramadhan, tengah2 je huhu.

Anyway aku da pasang niat nak deactivate sementara tw dan fb,
aku rasa aku akan lebih fokus pada klas bulan ni inshaAllah :P

Tahun ni takdapat la aku bekerja disebabkan kelas
 intersesi sepanjang bulan ni sampai Raya.
Takpe rezeki ada di mana2, senyum dekat baby
 pon sedekah jugak haha.

Mungkin ini kesempatan Allah nak aku merasai solat terawih,
 last year takde peluang langsung
sebab kerja sampai kul 11 malam, (eleh tak keje pon bukan nya pergi sangat) masyaAllahh.

Takpe, aku cuba untuk pergi walaupon tadi malam
terawih pertama takdapat merasmikan lagi.

........................................................................................

awwwtoocute


Harap2 aku tak sepenat baby ni haha!

No comments:

Post a Comment